Plivanje

Plivanje je individualni ili grupni sport koji predstavlja kretanje tela kroz vodu kombinovanjem pokreta ruku i nogu. Ljudi se bave plivanjem takmičarski ili rekreativno. Vrlo je poznat kao sport koji pokreće i razvije sve delove tela. Postoje različite tehnike u plivanju kao što su: kraul, leđno, prsno delfin.

Kada je u pitanju takmičarsko plivanje, postoji i disciplina koja se zove mešovito. Mešovito predstavlja kombinaciju sve četiri tehnike u određenom redosledu. Štafeta je vrlo popularna na takmičenjima. Tu se po timu takmiče po četiri plivača koji plivaju ili kraul ili mešovito.

Slika bazena
Slika bazena

 

5 reagovanja na “Plivanje”

  1. Lepo napisan post!
    Savršeno uklopljena slika…

    Sviđa mi se

  2. noahaintfallingforit Avatar
    noahaintfallingforit

    Predivno, ali i ruzno…. Sramite se… Cestitke! ❤

    Sviđa mi se

  3. […] plivanje sport koji razvija celo telo. Samim tim što ga razvija, utiče i na zdravlje celog tela. Plivanje ima vrlo pozitivan efekat na kardiovaskularni sistem tela. Pomaže u snižavanju krvnog pritiska i […]

    Sviđa mi se

  4. […] plivanja. Kraul se u žargonu naziva i “muškim” stilom, i on se najviše praktikuje u plivanju na velike distance. Pozicija tela u kraulu je na stomaku, a noge su blago ispod vode. Zaveslaji […]

    Sviđa mi se

  5. […] Jedna od četiri takmičarske tehnike u plivanju je prsno. Smatra se da je prsno najstarija tehnika. Prsno nije zastupljeno samo u takmičarskom, već i u rekreativnom plivanju. […]

    Sviđa mi se

Postavi komentar

Dizajnirajte ovakav sajt uz pomoć WordPress.com
Započni